Alla inlägg under april 2012

Av violnaglar - 29 april 2012 09:30

Hej bloggen ledsen att jag inte har bloggat på flera veckor? , månader? aja iaf tänkte jag lägga ut lite bilder på nagellack också skriver jag plus och minus på det jag tycker är bra och dåliigt med det nagellacket ok??   





+Lätt att måla med!!


-Inte så fin färg -.-

 

+ Torkar fort!!<3


-Genomskynlig -.-

   

+Billig (köpt på rea)


-Genomskynlig (man måste måla 2 gånger) -.-


kommer fler nagellack senare!!<3 :)


  

Av violnaglar - 28 april 2012 19:08

Hallååå där! Vad gör ni? Jag har precis bakat rulltårta med min bästis! :) Den blev jättegod! Här kommer en bild på den + några andra bilder! ♥
















Det var det de! Byyeee              

Av violnaglar - 28 april 2012 15:41

Helluuu där bloggen! <3 Är hos en kompis nu o bloggar! ;) Men tänkte ladda upp lite bilder ikväll men vet inte vilka.. ;)


Kramizzzzzarrr <3


 


Av violnaglar - 24 april 2012 15:39

Hellååååå blogga! Vad gör ni en vacker dag som denna? :) Haha nerå.. Tänkte ladda upp lite bilder nu sååå...


Byyyee byyyee


 








    




Ooojjj det blev nåra bilder! :)      

Av violnaglar - 24 april 2012 15:31

Heeeyyy bloggen! Idag har jag varit i skolan.. (som vanligt).. Det var tråkigt =)


Byyyeeeeeeeeeee




Jag gjorde pannacotta med passionsfrukt och jordgubbar i lördags och här är resultatet! :)    

Av violnaglar - 20 april 2012 20:40

Hejjj igen! Tänkte ladda upp et videoklipp på min farmor & farfars katt! :)



 

Av violnaglar - 20 april 2012 20:25

Heey bloggen! Vad gör ni? Tänkte blogga lite eftersom jag inte har ngt speciellt att göra.. Fick min bok som jag beställde för typ 2 dar sen!!! Blev så himla glad när den kom!! :O 


Det var iaf Hungerspelen som jag beställe! Hela trilogin da så det betyder att det är alla tre böcker i en bok! :)


Kramizar 







,        

Av violnaglar - 10 april 2012 18:16

Hej och Glad påsk! Kanske är lite sen med att säga det men har inte haft tid med att blogga i helgen! Har varit i orsa och hälsat på min farmor och farfar! Min faster var också där! Hon är den snällaste personen jag har träffat och vi har alltid kul när vi är med varandra! Älskar dej helene! ;)


 


Hon är den till vänster och jag den till höger! :)

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer som gillar att hålla på med våra naglar. Men vi kommer även skriva om fritiden och Bakning osv!♥ (:

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad spelar du för instrument?
 Piano
 Fiol
 Gittar
 Blockflöjt
 Tvärflöjt
 Oboe
 Fagott
 Dragspel
 Elgittar
 Något annat!
 Jag spelar inget instrument!

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Dangling Rainbow Hearts
Lollipop
Gummy Bears
Cute Blue Flying Butterfly
Yummy Cupcake

Ovido - Quiz & Flashcards